03/05/2024 08:05:32

Carta de Serveis Impremta Provincial

Tríptic Carta Serveis IMPREMTA PROVINCIAL

QUI SOM

La Impremta Provincial és un servei intern de la Diputació d’Alacant, que s’encarrega de la realització de treballs d’arts gràfiques, la digitalització i el tractament d’arxius, així com la distribució del material.

Prestem aquest servei des de les dependències de l’Oficina Tècnica d’aquesta Diputació, i comptem amb la col·laboració dels departaments d’Informàtica, Règim Interior i Parc Mòbil.

MISSIÓ I VISIÓ

La nostra missió és la realització dels diferents treballs d’arts gràfiques de caràcter institucional, la digitalització de documents i el tractament d’arxius, així com la distribució del material necessari per al bon funcionament dels departaments i organismes dependents de la Diputació Provincial d’Alacant.

Aspirem a millorar i innovar, els serveis sol·licitats, sota criteris d’eficàcia i eficiència, per a satisfer les necessitats canviants dels diferents departaments de la Diputació d’Alacant i organismes dependents d’aquesta, en matèria de treballs d’arts gràfiques i reproducció de documents.

L’equip de la Impremta Provincial.

DIPUTACIÓ PROVINCIAL D’ALACANT

Impremta Provincial

Oficina Técnica

Avda. Orihuela, 128. 03006 Alacant

Telèfon: 965107400 – Ext.1001

e-mail: imprenta@diputacionalicante.es

Horari d’atenció: De 9:00h a 14:00h

SERVEIS D’IMPREMTA

• Treballs d’arts gràfiques:

Sobres, cartes, carpetes, cartells, targetes, saludes, diplomes, fullets, díptics, tríptics, revistes, llibretes, etiquetes, parts de treball en paper autocopiador, duplicats, triplicats, quadruplicats, calendaris, reproducció d’originals en b/n i color, impressió digital d’arxius envidats per xarxa i l’enquadernat de documents.

• Digitalització de documents i tractament d’arxius (pdf, jpg, tif, Word,…)
  • Material sense imprimir:

A-4, A-3, autocopiador, cartolines, sobres, etc.

1. El 95% dels treballs d’arts gràfiques, s’entregaran en un termini màxim de sis dies, sempre que el treball no requerisca mà d’obra externa. S’exceptuen, els treballs consensuats amb els clients, quant a la seua data de lliurament.
  2. El 100% de les sol·licituds de digitalització de documents, tractament d’arxius, s’entregaran en la data consensuada amb el client.
  3. El 95% dels treballs que no porten producció, considerats com a material sense imprimir, s’entregaran en el termini màxim d’un dia. (*)
  4. Treballarem per a aconseguir la màxima satisfacció dels usuaris de la Impremta Provincial, aconseguint una puntuació mitjana mínima d’un 8 sobre 10, o 4 sobre 5.

() Per organització de caràcter intern, les comandes posteriors a les 12.00 am, podran entregar-se en un termini màxim de 2 dies.

INDICADORS

1. Percentatge de treballs d’arts gràfiques entregats en un termini màxim de 6 dies des de la sol·licitud, sempre que el treball no requerisca mà d’obra externa, i no s’haja consensuat el seu termini de lliurament amb el client.
  2. Percentatge de sol·licituds de digitalització de documents, tractament d’arxius, entregats en la data consensuada amb el client.
  3. Percentatge de comandes de material sense imprimir, entregats en un termini màxim d’un dia, des de la recepció de la sol·licitud ().
  4. Puntuació mitjana de la satisfacció.

(*) Per organització de caràcter intern, les comandes posteriors a les 12.00 am, podran entregar-se en un termini màxim de 2 dies.

AJUDA’NS A MILLORAR

Els comentaris que els/as usuaris/as facen sobre els aspectes dels serveis prestats, ens són de gran ajuda per a donar resposta a les seues demandes, per la qual cosa agraïm sincerament aquesta col·laboració.

Poden col·laborar amb nosaltres mitjançant l’aportació de suggeriments directament al nostre departament, telefònicament, per correu electrònic i en els qüestionaris de satisfacció.

DRETS DEL/AS USUARIS/AS

• Dret a conéixer, en qualsevol moment, l’estat de tramitació del servei
  • Dret a obtindre orientació i informació sobre els possibles dubtes i les diferents solucions als treballs que es pretenguen
  • Dret a conéixer la viabilitat i termini del seu
  • Dret a conéixer la identitat del personal, sota la responsabilitat del qual es presten els
  • Dret a conéixer el cost del servei
  • Dret al fet que la Impremta col·labore activament amb els diferents departaments i organismes posant a la seua disposició informació necessària per a la gestió.

MESURES D’ESMENA

En cas d’incompliment dels compromisos, la Impremta Provincial realitzarà l’anàlisi corresponent i informarà, juntament amb els resultats obtinguts, de les mesures d’esmena adoptades.

En cas de peticions d’informació respecte a aquestes mesures, es facilitaran les dades sol·licitades, pel mateix canal de recepció, o pel qual s’assenyale.

SISTEMA DE QUEIXES/SUGGERIMENTS

Pot fer arribar a la Impremta Provincial, les queixes, suggeriments o agraïments que estime convenients, sobre la prestació dels serveis:

• Directament en les dependències del servei.
  • A través del registre general de la Diputació.
  • A través de correu electrònic.
  • Per telèfon.
  • A través de les enquestes de satisfacció.
  • A través de l’aplicatiu PAPER.

Es reflectirà en el format corresponent i es contestarà en un termini no superior a un mes.

PUBLICACIÓ DE RESULTATS

Els resultats dels compromisos es publicaran anualment, en el primer trimestre del següent exercici, en el portal de l’empleat (intranet) i en el portal de Transparència de la Diputació.

Data d’aprovació: novembre 2022

Període de vigència: 4 anys