Seu Electrònica

03/05/2024 16:05:56
Estás en: Inici | Carta de serveis Desenvolupament econòmic i Sectors productius

Carta de serveis Desenvolupament econòmic i Sectors productius

QUI SOM

L’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Sectors Productius centra la seua acció en el foment de l’economia de la província d’Alacant i el seu desenvolupament i equilibri territorial, treballant en projectes, tant propis com en col·laboració amb altres entitats i Ajuntaments, que contribueixen al desenvolupament i millora dels sectors productius d’aquesta província, a la comercialització, promoció i difusió dels seus productes i a l’augment de la seua competitivitat en els mercats.

MISSIÓ I VISIÓ

La nostra Missió és donar assistència tècnica i administrativa, així com suport econòmic als municipis petits i mitjans en les matèries pròpies de l’Àrea:

• Agricultura
  • Ramaderia
  • Pesca
  • Comerç
  • Indústria
  • Promoció Econòmica
  • Desenvolupament local

La nostra Visió és gestionar les nostres competències des de l’excel·lència, per a potenciar el desenvolupament econòmic de la província.

L’equip de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Sectors Productius

DIPUTACIÓ PROVINCIAL D’ALACANT

Àrea de Desarrollo Econòmic i Sectors Productius

Avda. de Orihuela nº 128. 03006 Alicante

Telèfon: 965 10 73 76; Fax: 96510 73 97

e-mail: fomento@diputacionalicante.es

Horari d’Atenció: 8.00 h a 15.00 h

SERVEIS

AYUDAS Y SUBVENCIONES

Mitjançant:

• Subvencions per Resolució i
  • Convocatòries d’ajudes

amb i per a Entitats sense fi de lucre i Ajuntaments de la província d’Alacant en matèria de:

• agricultura,
  • ramaderia,
  • pesca,
  • comerç
  • indústria
  • promoció econòmica
  • desenvolupament local

ORGANITZACIÓ I ASSISTÈNCIA A ESDEVENIMENTS

Mitjançant l’organització o assistència a fires i esdeveniments relacionats amb les competències de l’àrea.

ASSESSORAMENT I ASSISTÈNCIA TÈCNICA

Mitjançant atenció personal, telefònica, per correu electrònic, a elecció del demandant, s’ofereix assessorament i/o assistència respecte de les competències de l’Àrea.

• Formalitzem mitjançant resolució el 100% de les subvencions en un termini màxim de 40 dies hàbils des de l’entrada de la sol·licitud per Registre General amb documentació completa.
  • Reduïm al 50% el termini legal de tramitació del 100% de les Convocatòries d’ajudes des de la publicació de les seues bases. (Termini legal de tramitació: sis mesos).
  • Simplifiquem la documentació a presentar per a l’obtenció d’ajudes i subvencions, reduint-la a 3 documents en el 100% dels Expedients.
  • Organitzem o assistim a un esdeveniment anual, com a mínim, per àrea temàtica:
  • Agricultura, Ramaderia, Pesca, Desenvolupament rural
  • Desenvolupament econòmic i social
  • Aconseguim una puntuació de satisfacció mínima de 8 sobre de 10 en assessorament i assistència tècnica a Ajuntaments.

INDICADORS

• Percentatge de Subvencions mitjançant resolució formalitzades en un termini màxim de 40 dies des de l’entrada de la seua sol·licitud per Registre General amb la documentació completa.
  • Percentatge de Convocatòries d’ajudes resoltes en un termini reduït del 50%.
  • Percentatge d’Expedients d’Ajudes i Subvencions amb tres documents a la presentació de la documentació.
  • Nombre d’esdeveniments organitzats o nombre d’esdeveniments en els quals assistim anualment per àrea temàtica.
  • Puntuació mínima obtinguda en les enquestes de satisfacció dels Ajuntaments.

AJUDA’NS A MILLORAR

Necessitem la teua ajuda per a la prestació d’un servei eficaç i adaptat a les necessitats i expectatives dels nostres usuaris/clients. Poden col·laborar amb nosaltres mitjançant la participació activa amb els seus suggeriments directament al nostre departament o per correu, telefònicament o per mitjans electrònics de la Diputació.

DRETS DE PERSONES USUÀRIES. NORMATIVA REGULADORA

El respecte als seus drets és la seua major garantia.

S’aplicaran les normes reguladores dels drets de els/as usuaris/as reconeguts en la Llei de Procediment Administratiu comú i en la Llei orgànica de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

MESURES D’ESMENA

En cas d’incompliment dels compromisos, l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Sectors Productius realitzarà l’anàlisi corresponent i informarà, juntament amb els resultats dels compromisos, de les mesures d’esmena adoptades.

En cas de peticions d’informació respecte a aquestes mesures, s’informarà l’usuari/pel mateix canal de recepció, o pel qual aquest assenyale.

SISTEMA DE QUEIXES I SUGGERIMENTS

Pot presentar les seues queixes/suggeriments de manera presencial, per correu, telefònicament o per mitjans electrònics de la Diputació.

PUBLICACIÓ DE RESULTATS

Es realitzarà anualment, en el primer trimestre del següent exercici, en el Portal de Transparència de la Diputació.

Data d’aprovació: juliol 2021

Període de vigència: 4 anys