Tríptic Carta Serveis IMPREMTA PROVINCIAL
QUI SOM
La Impremta Provincial és un servei intern de la Diputació d’Alacant, que s’encarrega de la realització de treballs d’arts gràfiques, la digitalització i el tractament d’arxius, així com la distribució del material.
Prestem aquest servei des de les dependències de l’Oficina Tècnica d’aquesta Diputació, i comptem amb la col·laboració dels departaments d’Informàtica, Règim Interior i Parc Mòbil.
MISSIÓ I VISIÓ
La nostra missió és la realització dels diferents treballs d’arts gràfiques de caràcter institucional, la digitalització de documents i el tractament d’arxius, així com la distribució del material necessari per al bon funcionament dels departaments i organismes dependents de la Diputació Provincial d’Alacant.
Aspirem a millorar i innovar, els serveis sol·licitats, sota criteris d’eficàcia i eficiència, per a satisfer les necessitats canviants dels diferents departaments de la Diputació d’Alacant i organismes dependents d’aquesta, en matèria de treballs d’arts gràfiques i reproducció de documents.
L’equip de la Impremta Provincial.
DIPUTACIÓ PROVINCIAL D’ALACANT
Impremta Provincial
Oficina Técnica
Avda. Orihuela, 128. 03006 Alacant
Telèfon: 965107400 – Ext.1001
e-mail: imprenta@diputacionalicante.es
http://www.diputacionalicante.es
Horari d’atenció: De 9:00h a 14:00h
SERVEIS D’IMPREMTA
- Treballs d’arts gràfiques:
Sobres, cartes, carpetes, cartells, targetes, saludes, diplomes, fullets, díptics, tríptics, revistes, llibretes, etiquetes, parts de treball en paper autocopiador, duplicats, triplicats, quadruplicats, calendaris, reproducció d’originals en b/n i color, impressió digital d’arxius envidats per xarxa i l’enquadernat de documents.
- Digitalització de documents i tractament d’arxius (pdf, jpg, tif, Word,…)
- Material sense imprimir:
A-4, A-3, autocopiador, cartolines, sobres, etc.
COMPROMISOS
- El 95% dels treballs d’arts gràfiques, s’entregaran en un termini màxim de sis dies, sempre que el treball no requerisca mà d’obra externa. S’exceptuen, els treballs consensuats amb els clients, quant a la seua data de lliurament.
- El 100% de les sol·licituds de digitalització de documents, tractament d’arxius, s’entregaran en la data consensuada amb el client.
- El 95% dels treballs que no porten producció, considerats com a material sense imprimir, s’entregaran en el termini màxim d’un dia. (*)
- Treballarem per a aconseguir la màxima satisfacció dels usuaris de la Impremta Provincial, aconseguint una puntuació mitjana mínima d’un 8 sobre 10, o 4 sobre 5.
() Per organització de caràcter intern, les comandes posteriors a les 12.00 am, podran entregar-se en un termini màxim de 2 dies.
INDICADORS
- Percentatge de treballs d’arts gràfiques entregats en un termini màxim de 6 dies des de la sol·licitud, sempre que el treball no requerisca mà d’obra externa, i no s’haja consensuat el seu termini de lliurament amb el client.
- Percentatge de sol·licituds de digitalització de documents, tractament d’arxius, entregats en la data consensuada amb el client.
- Percentatge de comandes de material sense imprimir, entregats en un termini màxim d’un dia, des de la recepció de la sol·licitud ().
- Puntuació mitjana de la satisfacció.
(*) Per organització de caràcter intern, les comandes posteriors a les 12.00 am, podran entregar-se en un termini màxim de 2 dies.
AJUDA’NS A MILLORAR
Els comentaris que els/as usuaris/as facen sobre els aspectes dels serveis prestats, ens són de gran ajuda per a donar resposta a les seues demandes, per la qual cosa agraïm sincerament aquesta col·laboració.
Poden col·laborar amb nosaltres mitjançant l’aportació de suggeriments directament al nostre departament, telefònicament, per correu electrònic i en els qüestionaris de satisfacció.
DRETS DEL/AS USUARIS/AS
- Dret a conéixer, en qualsevol moment, l’estat de tramitació del servei
- Dret a obtindre orientació i informació sobre els possibles dubtes i les diferents solucions als treballs que es pretenguen
- Dret a conéixer la viabilitat i termini del seu
- Dret a conéixer la identitat del personal, sota la responsabilitat del qual es presten els
- Dret a conéixer el cost del servei
- Dret al fet que la Impremta col·labore activament amb els diferents departaments i organismes posant a la seua disposició informació necessària per a la gestió.
MESURES D’ESMENA
En cas d’incompliment dels compromisos, la Impremta Provincial realitzarà l’anàlisi corresponent i informarà, juntament amb els resultats obtinguts, de les mesures d’esmena adoptades.
En cas de peticions d’informació respecte a aquestes mesures, es facilitaran les dades sol·licitades, pel mateix canal de recepció, o pel qual s’assenyale.
SISTEMA DE QUEIXES/SUGGERIMENTS
Pot fer arribar a la Impremta Provincial, les queixes, suggeriments o agraïments que estime convenients, sobre la prestació dels serveis:
- Directament en les dependències del servei.
- A través del registre general de la Diputació.
- A través de correu electrònic.
- Per telèfon.
- A través de les enquestes de satisfacció.
- A través de l’aplicatiu PAPER.
Es reflectirà en el format corresponent i es contestarà en un termini no superior a un mes.
PUBLICACIÓ DE RESULTATS
Els resultats dels compromisos es publicaran anualment, en el primer trimestre del següent exercici, en el portal de l’empleat (intranet) i en el portal de Transparència de la Diputació.
Data d’aprovació: novembre 2022
Període de vigència: 4 anys