QUI SOM
L’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Sectors Productius centra la seua acció en el foment de l’economia de la província d’Alacant i el seu desenvolupament i equilibri territorial, treballant en projectes, tant propis com en col·laboració amb altres entitats i Ajuntaments, que contribueixen al desenvolupament i millora dels sectors productius d’aquesta província, a la comercialització, promoció i difusió dels seus productes i a l’augment de la seua competitivitat en els mercats.
MISSIÓ I VISIÓ
La nostra Missió és donar assistència tècnica i administrativa, així com suport econòmic als municipis petits i mitjans en les matèries pròpies de l’Àrea:
- Agricultura
- Ramaderia
- Pesca
- Comerç
- Indústria
- Promoció Econòmica
- Desenvolupament local
La nostra Visió és gestionar les nostres competències des de l’excel·lència, per a potenciar el desenvolupament econòmic de la província.
L’equip de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Sectors Productius
DIPUTACIÓ PROVINCIAL D’ALACANT
Àrea de Desarrollo Econòmic i Sectors Productius
Avda. de Orihuela nº 128. 03006 Alicante
Telèfon: 965 10 73 76; Fax: 96510 73 97
e-mail: fomento@diputacionalicante.es
http://www.diputacionalicante.es
Horari d’Atenció: 8.00 h a 15.00 h
SERVEIS
AYUDAS Y SUBVENCIONES
Mitjançant:
- Subvencions per Resolució i
- Convocatòries d’ajudes
amb i per a Entitats sense fi de lucre i Ajuntaments de la província d’Alacant en matèria de:
- agricultura,
- ramaderia,
- pesca,
- comerç
- indústria
- promoció econòmica
- desenvolupament local
ORGANITZACIÓ I ASSISTÈNCIA A ESDEVENIMENTS
Mitjançant l’organització o assistència a fires i esdeveniments relacionats amb les competències de l’àrea.
ASSESSORAMENT I ASSISTÈNCIA TÈCNICA
Mitjançant atenció personal, telefònica, per correu electrònic, a elecció del demandant, s’ofereix assessorament i/o assistència respecte de les competències de l’Àrea.
COMPROMISOS
- Formalitzem mitjançant resolució el 100% de les subvencions en un termini màxim de 40 dies hàbils des de l’entrada de la sol·licitud per Registre General amb documentació completa.
- Reduïm al 50% el termini legal de tramitació del 100% de les Convocatòries d’ajudes des de la publicació de les seues bases. (Termini legal de tramitació: sis mesos).
- Simplifiquem la documentació a presentar per a l’obtenció d’ajudes i subvencions, reduint-la a 3 documents en el 100% dels Expedients.
- Organitzem o assistim a un esdeveniment anual, com a mínim, per àrea temàtica:
- Agricultura, Ramaderia, Pesca, Desenvolupament rural
- Desenvolupament econòmic i social
- Aconseguim una puntuació de satisfacció mínima de 8 sobre de 10 en assessorament i assistència tècnica a Ajuntaments.
INDICADORS
- Percentatge de Subvencions mitjançant resolució formalitzades en un termini màxim de 40 dies des de l’entrada de la seua sol·licitud per Registre General amb la documentació completa.
- Percentatge de Convocatòries d’ajudes resoltes en un termini reduït del 50%.
- Percentatge d’Expedients d’Ajudes i Subvencions amb tres documents a la presentació de la documentació.
- Nombre d’esdeveniments organitzats o nombre d’esdeveniments en els quals assistim anualment per àrea temàtica.
- Puntuació mínima obtinguda en les enquestes de satisfacció dels Ajuntaments.
AJUDA’NS A MILLORAR
Necessitem la teua ajuda per a la prestació d’un servei eficaç i adaptat a les necessitats i expectatives dels nostres usuaris/clients. Poden col·laborar amb nosaltres mitjançant la participació activa amb els seus suggeriments directament al nostre departament o per correu, telefònicament o per mitjans electrònics de la Diputació.
DRETS DE PERSONES USUÀRIES. NORMATIVA REGULADORA
El respecte als seus drets és la seua major garantia.
S’aplicaran les normes reguladores dels drets de els/as usuaris/as reconeguts en la Llei de Procediment Administratiu comú i en la Llei orgànica de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
MESURES D’ESMENA
En cas d’incompliment dels compromisos, l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Sectors Productius realitzarà l’anàlisi corresponent i informarà, juntament amb els resultats dels compromisos, de les mesures d’esmena adoptades.
En cas de peticions d’informació respecte a aquestes mesures, s’informarà l’usuari/pel mateix canal de recepció, o pel qual aquest assenyale.
SISTEMA DE QUEIXES I SUGGERIMENTS
Pot presentar les seues queixes/suggeriments de manera presencial, per correu, telefònicament o per mitjans electrònics de la Diputació.
PUBLICACIÓ DE RESULTATS
Es realitzarà anualment, en el primer trimestre del següent exercici, en el Portal de Transparència de la Diputació.
Data d’aprovació: juliol 2021
Període de vigència: 4 anys