QUI SOM
El Butlletí Oficial de la Província d’Alacant (BOPA) és el periòdic oficial de la província i es gestiona a través del Servei de Transparència, BOP i Impremta.
En el BOPA es publiquen les disposicions de caràcter general i les ordenances, així com les actes, els edictes, els acords, les notificacions, els anuncis i altres resolucions de les administracions públiques i de l’Administració de Justícia d’àmbit territorial provincial, així com altres operadors jurídics, quan així estiga previst per disposició legal o reglamentària.
Els textos publicats en el Butlletí Oficial de la Província tenen la consideració d’oficials i autèntics.
MISSIÓ I VISIÓ
La missió del Butlletí Oficial de la Província és publicar tots els textos que les persones usuàries del servei envien perquè així està previst per disposició legal o reglamentària.
La visió del Butlletí pretén que el servei que es presta a les persones usuàries i a la societat, en general, esdevinga plenament eficient i accessible.
L’equip del Butlletí Oficial de la Província d’Alacant
DIPUTACIÓ PROVINCIAL D’ALACANT
Butlletí Oficial de la Província
Av. d’Oriola, 128. 03006 Alacant
Telèfon: 965107371 – Ext.1112
Fax: 965107394
Correu electrònic: edictos.bop@diputacionalicante.es
https://www.diputacionalicante.es
Horari d’dtenció: De 9.00h a 14.00h
SERVEIS
- Inserció d’anuncis i edictes en el BOP per a la seua publicació.
- Consulta d’anuncis i edictes publicats en el BOP.
COMPROMISOS
- Que totes les insercions urgents es publiquen en un termini màxim de 1 dia hábil.
- Que totes les insercions ordinàries es publiquen en un termini màxim de 4 dies hàbils.
Els terminis legals són: 6 dies per a les insercions urgents i 15 dies per a les ordinàries.
El termini començarà a computar-se des del moment en què les insercions acomplesquen tots els requisits exigits per la Llei i les ordenances de gestió del servei; i hem de tindre en compte que, en cas d’insercions subjectes al pagament previ de la taxa, aquest termini no començarà a computar, a més, fins al moment que el Servei del BOP tinga constància de la realitat del pagament de la taxa per part de l’anunciant.
- Que el 95% dels butlletins estiguen publicats en data i hora en la seu (abans de les 9.00 hores).
- Treballarem per a aconseguir la satisfacció màxima de les persones usuàris del servei, i hem aconseguit una puntuació mitjana mínima d’un 8 sobre 10 en relació a la satisfacció amb els terminis de publicació; aplicatiu informàtic, i tracte i atenció del personal del BOPA.
INDICADORS
- Percentatge d’insercions urgents publicades en un termini màxim ≤ 1 dia hábil.
- Percentatge d’insercions ordinàries publicades en un termini màxim ≤ 4 dies hábils.
- Percentatge de butlletins publicats en data i hora prevista en la seu.
- Puntuació de satisfacció obtinguda en les enquestes de satisfacció (terminis de publicació, aplicatiu, tracte i atenció).
AJUDA’NS A MILLORAR
Els comentaris que les persones usuàries facen sobre els aspectes dels serveis prestats, ens seran de gran ajuda per a respondre les seues demandes, per la qual cosa agraïm sincerament aquesta col·laboració.
Podran col·laborar amb nosaltres si hi participen amb els seus suggeriments directament en el nostre departament, o bé a través de les seues telefonades, per correu electrònic o bé amb els qüestionaris de satisfacció.
DRETS DE LES PERSONES USUÀRIES
- Dret a conéixer, en qualsevol moment, l’estat de tramitació de la sol·licitud d’inserció/edicte a publicar.
- Dret a obtindre orientació i informació sobre els requisits necessaris per a publicar edictes/anuncis.
- Dret a conéixer el termini aproximat i data de publicació de l’edicte a inserir o consultar.
- Dret a conéixer la identitat del personal responsable d’aquets serveis.
- Dret a la col·laboració activa del Butlletí Oficial de la Província amb les persones usuàries del servei perquè posen a la seua disposició tota la informació necessària per a la gestió de les insercions.
MESURES D’ESMENA
En cas d’incompliment dels compromisos, el Butlletí realitzarà l’anàlisi corresponent i informarà, atesos els resultats dels compromisos, de les mesures d’esmena adoptades.
En cas de peticions d’informació respecte a aquestes mesures, s’informarà pel mateix canal de recepció o bé pel que s’establesca puntualment.
SISTEMA DE QUEIXES/SUGGERIMENTS
Pot fer arribar les seues queixes, suggeriments o agraïments que estime convenients sobre la prestació dels serveis:
- Directament en les dependències del servei.
- A través del registre general/seu electrònica de la Diputació.
- A través de correu electrònic.
- Per telèfon.
- A través de les enquestes de satisfacció.
Es reflectirà en el format corresponent i es contestarà en un termini no superior a un mes.
PUBLICACIÓ DE RESULTATS
Els resultats dels compromisos es publicaran anualment, en el primer trimestre de l’exercici següent en el Portal de Transparència de la Diputació.
Data d’aprovació: novembre 2021
Període de vigència: 4 anys.”