Beques Residencials A La Llar Provincial

CARTA DE SERVEIS DE BEQUES RESIDENCIALS A LA LLAR PROVINCIAL

Tríptic Carta Servicis BEQUES RESIDENCIALS

QUI SOM

La Llar Provincial és un centre socioassistencial creat per la Diputació d’Alacant, que ofereix els servicis següents:

• Centre d’acollida i recepció de menors
  • Escola infantil
  • Residència de becaris
  • Residència de persones majors dependents
  • Ús d’instal·lacions amb finalitats socioculturals

En concret, aquesta carta recull els compromisos de gestió en relació a la residència de becaris.

S’accedeix als nostres serveis a través de l’apartat Ajudes de la Seu Electrònica de la Diputació d’Alacant, durant el termini previst en la convocatòria anual.

MISSIÓ I VISIÓ

La seua funció principal és proporcionar allotjament, manutenció i altres ajudes de tipus econòmic a joves de la província d’Alacant, que cursen estudis en la Universitat d’Alacant o Miguel Hernández.

Pretenem prestar un servei eficaç, eficient i professional que satisfaça les expectatives dels usuaris dels serveis.

L’equip de professionals de la Llar Provincial treballa amb il·lusió per mantindre la qualitat dels serveis prestats en aquest centre.

DIPUTACIÓ PROVINCIAL D’ALACANT

Àrea Benestar de les Persones

Llar Provincial

C/ Llar Provincial, 27-33. 03559 Alacant

Telèfon: 965 26 95 15; Fax: 965 26 53 87

hogarprovincial@diputacionalicante.es

Horari d’Atenció: de 9.00h a 14.00h

On som?

Transport públic

Autobús des d’Alacant: Línia 35 Subús.

SERVEIS

1. Atenció i informació a l’usuari.
  2. Atenció personalitzada, amb caràcter general, en l’estada en la Residència de Becaris.
  3. Bugaderia
  4. Neteja i conservació de les instal·lacions.
  5. Restauració.
  6. Seguiment personalitzat de l’estada.

COMPROMISOS

1. Atenció personalitzada a sol·licituds d’informació presencial i telefònica en horari d’atenció al públic (90% de satisfacció).
  2. Atenció de dubtes i consultes per personal referent davant de qualsevol en el 100% dels usos/estades.
  3. Servei de bugaderia, de dilluns a divendres en horari de matí, per al 100% dels becaris.
  4. Neteja i manteniment diari de les instal·lacions (90% de satisfacció).
  5. Elaboració de menús diaris equilibrats i adaptats a les necessitats dietètiques i nutricionals dels usuaris, amb reunions prèvies a l’ingrés en el 100% dels allotjaments.
  6. Respondre a la totalitat dels suggeriments recollits en els sondejos/enquestes realitzats després de l’ús de les instal·lacions.

INDICADORS

1. Percentatge de satisfacció dels usuaris finals sobre la informació rebuda.
  2. Percentatge d’usos/ estades d’instal·lacions ateses per personal referent assignat.
  3. Percentatge de becaris atesos pel servei de bugaderia.
  4. Percentatge de satisfacció del servei de neteja i conservació de les instal·lacions.
  5. Percentatge d’allotjaments amb menús adaptats a les seues necessitats.
  6. Percentatge de suggeriments analitzats i comunicats a les persones interessades després de l’ús d’instal·lacions.

AJUDA’NS A MILLORAR

Necessitem la teua ajuda per a la prestació d’un servei eficaç i adaptat a les necessitats i expectatives dels nostres usuaris/clients.

Podeu col·laborar amb nosaltres mitjançant la participació en els qüestionaris de satisfacció que us facilitem com a usuaris i mitjançant l’aportació dels teus suggeriments en les bústies que la Llar Provincial disposa amb aquesta finalitat.

DRETS DELS USUARIS. NORMATIVA REGULADORA

El respecte als seus drets és la seua major garantia.

S’aplicaran les normes reguladores dels drets dels usuaris reconeguts a la Llei de procediment administratiu i a la Llei de protecció de dades de caràcter personal.

Així mateix, la normativa reguladora d’aquest servei la hi trobem, de forma més específica, al Reglament de règim intern de la Residència d’Estudiants Becaris Universitaris i d’Esportistes d’Elit en equips alacantins de la Llar Provincial.

MESURES D’ESMENA

En cas d’incompliment dels compromisos, la Llar Provincial realitzarà l’anàlisi corresponent i informarà, amb els resultats dels compromisos, de les mesures d’esmena adoptades.

En cas de peticions d’informació respecte a aquestes mesures, s’informarà l’usuari pel mateix canal de recepció, o pel qual aquest assenyale.

SISTEMA DE QUEIXES/SUGGERIMENTS

De conformitat amb el que estableix el capítol V del Decret 41/2016 del Consell, pot presentar les seues queixes/suggeriments de manera presencial, per correu, telefònicament o per mitjans electrònics de la Diputació (pàgina web, seu electrònica de la Diputació d’Alacant).

La Llar disposa de bústies d’opinió, així com de qüestionaris de satisfacció dels serveis prestats per canalitzar altres vies de recollida de queixes i suggeriments.

PUBLICACIÓ DE RESULTATS

Es realitzarà anualment, en el primer trimestre de l’exercici següent, al web de la Diputació.

Data d’aprovació: gener 2017

Període de vigència: 4 anys